Support
Vanliga frågor & svar
När är Kundtjänst öppen?
Vår service och kundtjänst är bemannad vardagar 08.00-16.45. Du når den via 0200-727282, menyval 3 eller via mail service@rosengrenslarm.se. Avtalskunder kan ha andra öppettider och tillgång till servicepersonal dygnet om. Kontaktpersonen i din organisation har information om just ert avtal. Kontakta oss gärna om du önskar serviceavtal med utökade supporttider.
Hur tar jag ut bilder ur mitt CCTV-system efter en incident?
Vi rekommenderar att du kontaktar vårt serviceteam för att säkra bild- och beviskedjan.
Hur lägger jag in en ny kod i mitt larmsystem?
Det beror på dina behörigheter och exakt vilket system du har. Din kontaktperson i din organisation har mer information.
Hur beställer jag fler passerkort?
Beställ på service@rosengrenslarm.se eller via telefon 0200-727282. Ange gärna vilken kortläsare du har. Beroende på avtal med oss kan du ha en egen beställningsportal. Kontaktpersonen i din organisation har mer information om just ert avtal.
Felanmälan
Här kan du göra felanmälan direkt i vårt ärendesystem. Vi hanterar ärenden under ordinarie öppettider. Det går också bra att ringa 0200-727282, menyval 3.
OBS Kunder med utökad avtalssupport ska felanmäla via instruktion från din kontaktperson.