Support

Vanliga frågor & svar

När är Kundtjänst öppen?

Vår service och kundtjänst är bemannad vardagar 08.00-16.45. Du når den via 0200-727282, menyval 3 eller via mail service@rosengrenslarm.se. Avtalskunder kan ha andra öppettider och tillgång till servicepersonal dygnet om. Kontaktpersonen i din organisation har information om just ert avtal. Kontakta oss gärna om du önskar serviceavtal med utökade supporttider.

Hur tar jag ut bilder ur mitt CCTV-system efter en incident?

Vi rekommenderar att du kontaktar vårt serviceteam för att säkra bild- och beviskedjan.

Hur lägger jag in en ny kod i mitt larmsystem?

Det beror på dina behörigheter och exakt vilket system du har. Din kontaktperson i din organisation har mer information.

Hur beställer jag fler passerkort?

Beställ på service@rosengrenslarm.se eller via telefon 0200-727282. Ange gärna vilken kortläsare du har. Beroende på avtal med oss kan du ha en egen beställningsportal. Kontaktpersonen i din organisation har mer information om just ert avtal.

Felanmälan

Här kan du göra felanmälan direkt i vårt ärendesystem. Vi hanterar ärenden under ordinarie öppettider. Det går också bra att ringa 0200-727282, menyval 3.

OBS Kunder med utökad avtalssupport ska felanmäla via instruktion från din kontaktperson.

Scroll to Top